Thursday, September 11, 2014

Satu Kehidupan Baru Bagiku : Master

Alhamdulillah..sekali lagi.. aku diberikan peluang dan ruang untuk menyambung pelajaran di peringkat sarjana.. di universiti yang sama semasa aku menamatkan zaman degree..

Honestly aku katakan.. terdapat sedikit perasaan yang luar biasa semasa menjejakkan kaki sekali lagi sebagai pelajar di universiti ini sebagai pelajar master..

Aku baru berada di semester pertama...minggu yang pertama,, hari yang pertama.. agak pelik kerana aku tidak mempunyai kelas yang perlu dihadiri setiap minggu seperti zaman degree yang lalu.. ahahah.. happy? of course laaa... kahkah...

Minggu ini, kesibukan menyelesaikan masalah pendaftaran.. membayar yuran.. dan berjumpa dengan penyelia yang akan bersama denganku sepanjang masterina ini.. inshaaAllah.. :))

Settle semua bende ni.. sv aku, Dr.Siti Hasana Bte Sapar... mule la memberikan sedikit tugasan.. sebagai permulaan..katenyee..hihih..

Aku senang bekerje dengannya kerana beliau seperti ibu-ibu sangat.. hihih.. ada masalah je, kitaorang akan jumpe beliau..sejak masalah zaman degree lagi.. haha..over x? kesian kat dr.. huhuh.. *semoga dr. murah rezeki dan sihat dunia dan akhirat.. :)

Minggu ni jugak sesak dengan permohonan sgra, permohonan grf dan permohonan mybrain15.. waaaa..aku memang penink dengan dua bende ni.. sbbnye.. banyak sangat bantuan kewangan yang boleh dimohon, khas utk pelajar local master and phd.. bersyukurlaa..Malaysia masih aman dan tenteram.. #Alhamdulillah.. :)

Mohon doa kawan2 yang lain agar semua bende ni dapat diselesaikan secepatnyee... x sabar nak dapat duit!! kihkihkihkih $$$$$$$$ hewhewhwwwwwwww~~ gitu la aku kann.. dulu time degree ye laa.. hidup kat universiti ni atas bantuan Allah, family dan kpt.. kpt bagi bantuan biasiswa selama 4 tahun free of charges! siap cakap ngn kiaorang ni.. korang bebas tuk wat ape2 je korang nak lepas degree.. as long as korang hntar semua resut setiap sem.. dan hantar surat tamat belajar lepas habes blajar.. tapi bagi yang  nak sambung blajar pula..kene hanatar la surat penangguhan kontrak...in case laaa... supaya ada kelebihan sikit bile nak mohon mybrainsc 2015.. :))

Rasenye sampi ni saje dulu kot.. huhuh... nt ada ap2.. iol akan update lg..  see yaaaa... ^_^

No comments:

Post a Comment