Sunday, August 7, 2011

Woowww...!!! Baju Raya.. Cantek giLerrrr...!!

Assalmualaikum semua..

Apa khabar.?? Saya harap semua sihat sejahtera dan di bawah rahmat Allah s.w.t. Hari ini, 8 Ramadhan equal to 8 Ogos tahun 2011.. 

Semua mesti tengah sibuk2 memikirkan fesyen baju raya yang ingin dibuat kannnnzzz.... heheheh... Sebab saya pun sama jugak.. Kalau saya ne, tak pe kalau hantar kain ke penjahit lambat sikit sbbnyer mak saya adalah: 

surirumah + penjahit =memudahkan saya untuk memikirkan fesyen baju raya dengan lebih lama sikit.. hihihi..

Walaubagaimanapun, saya telah melakukan research di beberapa buah butik di Malaysia melalui channel facebook. Antara butik yang saya pilih adalah seperti berikut (( cehhhhh... penyelidik sangat kn.... heheheh~~~ ))
a) Butik Balleyrina I dan II
b) Butik Impiana
c)Dira Butik
d) Kedai Shafendi Online

Jadi....
Setelah diperkenankan oleh majlis raja2..~~ (saje jeww..)~~  maka dengan itu, saya telah memilih beberapa fesyen baju raya terkini untuk tatapan kawan2 semua... Manalah tahu, berminat dan mungkin boleh mengikut contoh tersebut atau Membeli terus daripada cawangan yang berdekatan dengan anda..

Baju ne.. paling ak suke.. comel dan eksklusif + elegan

Another colour.. biru laut yang lembut...hmmm.. so sweet...

PIlihan warna yang ketiga... Warna yang Sesuai untuk ibu anda...

Contoh baju raya yang kedua.. Hitam menaikkan seri si pemakai... hhooohoh..

Simple tetapi mampu menonjolkan si pemakai di pagi raya... ( Promosi sgt ak ne...~~~)

pattern baju ne lain dari yang lain...cantek..

Sangat sesuai untuk pemakai yang memiliki kulit kuning langsat.. ak rasa laa..

Cantiknya... kin dia unik.. mcm rasa nak g kawen pun ade.. hihhi..

Baju kurung asali tetapi dihiasi dengan manik2 yang bergemerlapan di bahagian leher baju.. hmmm...
 ( Ayat  aku ne skema sgt..)


Baju yang saya tunjukkan kat atas ne cantek2 kn... so, kalau nak wat tempahan bolehla buka laman web mereka ne..
http://balleyrina.blogspot.com/2011/02/sutra-crepe-feb-02.html... then click terus ke laman facebook diorg.. k..
ataupun laman sesawang http://www.shafendicollection.com/... ataupun laman web http://www.dirabutik.com/  ataupun yang last sekali.. boleh buka laman web http://butikimpiana.blogspot.com/...

So, saya harap info kali ini sedikit sebanyak dapat membantu anda semua.. hihih..

Akhir kata daripada saya... ala membeli menang memakai... okai... 

semua pembaca selamat berpuasa dan selamat berbuka puasa.... Rojer2...

Assalamualaikum...



No comments:

Post a Comment