Wednesday, August 31, 2011

3 Syawal 1432H

Salam kawan-kawan....

Apa khabar semua? Saya harap semua sihat sejahtera dan bahagia di samping keluarga yang disayangi dan dicintai..Hari ini 1 september 2011 bersamaan dengan 3 Syawal 1432 H..

Hmmmm.. awal-awal pagi lagi kami sekeluarga bergerak menuju ke Jalan Aman untuk menziarahi pusara arwah adik, makcik, pakcik, sepupu dan atok.. hmmm.. rasa sedih tapi apa yang kita boleh buat.. Allah lebih sayangkan mereka.. kita hanya mampu berdoa agar mereka semua ditempatkan di tempat orang-orang yang soleh dan solehah.

Lepas tu..balik daripada tanah perkuburan.. aku bersiap-siap dengan family sebab kitaorang nak pegi rumah sanak saudara pula.. kann.. Inilah masa yang paling sesuai melawat keluarga dan meminta duit raya.. kejap lagi nak pegi lah nie.. Aku harap semua pun haPPy2 selalu ngan family yer.. hhehheheh...

Sebenarnya sedih jugak sebab hari ni kan dah raya yang ke-3 tapi aku x dapat duit raya walau seringgit pun.. huhuhuh.. sedihkan... aaaaaaaaaaaaarrrrrrggggghhhhhhh.... aku pulak yang kena bagi duit raya kat budak-budak disini.. Tapi takpe.. ok jew.. mungkin sebab diorang ingatkan aku kerja kot kat kL tuh..

Ok lah kawan-kawan.. mak aku pun dah panggil sebab dah nak gerak ni.. setakat nie je kot dulu..
To be continued.. cehhh.. mcm la drama tv yang berepisode kannn.. heheheh..

Apa-apa pun..

Ikhlas daripada saya dan family..
Mengucapkan 
Selamat Hari Raya 
Maaf Zahir batin
Semoga
segala amalan kita khususnya sepanjang bulan Ramadhan
mendapat keberkatan dan diterima
oleh 
Allah s.w.t
insyaAllah.. 


k  lah semua...
Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment