Monday, December 23, 2013

Study week~

Minggu study week.. satu minggu yang penting bagi semua siswa dan siswi.. kerana minggu nie sahaja yang ada bagi meng'cover' semua topik yang dipelajari untuk menghadapi peperiksaan akhir yang paling lama pun hanya 2 jam bagi setiap subjek.. 

Minggu study week kali ini adalah minggu study week yang aku kira sangat berbeza berbanding minggu study week yang lain. kenapa?? 

hmm.. sebab minggu study week kali ini merupakan minggu study week aku yang ke semester 7.. Alhamdulillah.. plus dengan minggu ini jugaklah aku akan membuat pembentangan research proposal yang telah aku sediakan sepanjang semester ini.. Ok, pembentangan tersebut pada hari Khamis nie.. nervous?! Of course, I am! Walaupun bole dikatakan banyak kali jugaklah berada di hadapan orang lain dan bercakap, adalah sangat normal bagi aku setiap kali berada di depan, setiap kali itu jugaklah aku akan menghadapi rasa yang sama. 

Slide fyp?! Alhamdulilah dah siap.. selepas berbincang dengan supervisor di jabatan semalam.. aku bolehlah bergembira, tapi bukanlah bergembira sangat pun sebab aku masih perlu untuk mengulangkaji pelajaran memandangkan 2 paper adalah pada hari yang sama.. iaitu Abstract algebra dan Number Theory.. May Allah ease everything.. =)

Ok.. disebabkan tahap stress yang membuak-buak pada saat ini, aku juga mampu menamatkan cerita korea..hihi..ok..yang ni aku tak sangka ea.. "All About Eve",, thats the title.. Cerita yang mencabar akal fikiran dan penuh pengajaran moral pada aku sebagai penonton cerita tersebut. 

Aku sangat berharap aku dapat buat yang terbaik untuk final exam kali ini.. Semoga adik nanong, aku serta semua kawan2 bersamaku sukses dan berjaya~! 

#SemogaAllahRedha 



No comments:

Post a Comment