Saturday, October 15, 2011

Beri Saya Masa...

Salam korang semua... saya harap semua sihat sejahtera... huhuh..
Sekarang dah pukul 9.55 mlam.. dan esok aku ada test Kemahiran Berfikir... tapi....,,,,
Ada sedikit masalah yang membelenggu diri ni..

"Beri saya masa dan mungkin tak betegur mcm ini adalah yang terbaik buat masa skg".. Seriously, aku tak faham...apakah sebab aku, hingga buat dia marah sampai mcm tu sekali... Aku mengharapkan kawan yang boleh menyokong aku walau apa pun yang berlaku..tapi, apa yang terjadi sekarang nie..?// hhuhu..
Dia minta aku untuk memberikannya waktu untuk berfikir... aku tak faham maksud yang cube dia sampaikan.. uhuh... Dia, kawan yang aku anggap tempat aku berkongsi masalah dan kegembiraan..tapi skg nak tengok aku walau sesaat pun macam tak nak.. Masalah makin betmbah2 sbbnye banyak giler kelas grup ngan die.. Mcmmna aku nak act as nothing happen between us..?? Acting as we don't know each other??

Dengan siapa aku harus mengadu...?? arrrgghhhh..!! Tensionnyerrr...!!

Aku dah penat fikir masalah ni.. Asyik aku je yang initiatif menyelesaikan masalah ni.. tp tdk dr pihak die.. Aku nak wat mcmna kalau org dah x sudi nak kawan ngan kite lg..

LIFE MUST GO ON..!!!!!!

Aku harus teruskan hidup... Aku harus ingat matlamat sebenar dtg study kat Upm nie.. tak nak ad masalah remeh mcm gini...
Sekarang, aku tak nak sedih2 atau fikir2 pasal dia lagi.. Lepas abis je tulis kat sini, dia akan tamat kat sini jer.. Aku dah penat terperangkap dalam masalah yang tak sudah ni.. Terserah dari dia nak decide mcmmna..

Kalau dia dah nak mcm ni lebih baik.....

OK, FINE...!!! Kita akan teruskan macam ini je... Seriously, aku dah penat nangis pasal bende yang ko pun tak hiraukan langsung..!! Aku kat belakang ni nangis2, dan kaw kat depan bole ketawa mcm gitu.. sakitnye hati...huhuhuh...

Tegangnye cerita aku malam ni, tapi nak wat mcmna aku  kena crita ngan seseorg dulu, then baru aku akan tenang dan concentrate nak study.. dan kat blog ni la aku rase boleh luahkn bende ni...huhuh.. Maaflah kalau menyinggung mana2 pihak.




salam semua.. selamat malam dan mimpi indah..
From Sue..

No comments:

Post a Comment