Thursday, October 20, 2011

6/20

21 Oktober 2011.... Jumaat..

Salam... semua...

Hari ni dah start cuti semester pertengahan selepas test 1..
Ingatkan dapat lah cuti dengan gembiranya.. tapi.. apakan daya aku dapat tahu result aljabar linear hari ini dana dia tidaklah begitu memuaskan... TOTALLY tidak memuaskan... aaaaarrrggggghhhh..!!! tension jugak kejap tadi... :(

Tapi, thank to my best friend, Tan Bee Hui... Because she give some advice to me... She make me a little bit touching.. huhuhuuh...

Biasenya akan bagitau mak pasal bende nie tapi, kali nie tak bagitau sebab tak nak dia tension2... Bile dia tau pasal ni, pasti dia akan kecik hati, same la ngan bapak jugak.. so, untuk memudahkan aku study dan catch up balik dengan tenang, biarlah diorang tak taw untuk subjek nie je.. Dan aku hanya akan cakap result Final jer...huhuhu...maafkan la saya, mak ngan bapak... huhuhu...Bukan niat nak menipu tapi, sekarang tengah berusaha utk cover all balik...

Semua orang cakap, sometimes.. kite akan jatuh dibawah dan sekarang aku merasakannya.. huhuhu.. tapi xpe, Nie semua ujian yang akan buat aku lebih sedar tentang kesukarannya untuk mendapatkan A bagi subjek nie.. that's is ALJABAR LINEAR...

So, sekarang.. aku dah decide... aku akan buat yang terbaik dari test satu nie... Lagi satu, tadi sempat jumpe ngan dr Leong dan dr Nik kat bilik diorang... Aku cube untuk bercerita dgn diorang pasal tu.. dan diorang bagi sedikit kata-kata semangat kepada aku..

Then, aku rase bangun kembali.. huhuhu... terharu kejap..
Lepas tu, Dr Leong cakap ngan aku, test 1 ni biarlah berlalu mcm nie dan diorang akan cuba untuk sediakan beberapa kuiz untuk menaikkan markah nie sebab semua gruop pun dapat markah yang jatuh macam gini.. Then , he said also.. Aku masih boleh dapat A taupun A- .... aaaaaahhhhhhhh!!

So,aku kena fokus on quiz2, test 2, tutorial, attandence dan Final Exam..!!  CHAIIYOOKKK Sue !!!!!

YA Allah.. Tolonglah Hamba-Mu ini... huhuhuhuhu...

Insyallah...

Yang Ikhlas.. Suriana Lasaraiya.

No comments:

Post a Comment